Skip to main content

Bagaimana Nak Beli Vivix Shaklee

Assalamualaikum dan salam maulidur rasul semua.

Hari ini Ms J nak kongsikan satu kisah semalam. Ada lagi yang mesej di facebook bertanyakan mengenai vivix shaklee. Mana nak beli dan sebagainya.



Jadi hari ini Ms J nak bagitahu anda boleh terus membuat pembelian dengan Ms J ye. Boleh watsap Ms J di talian 016 444 2685.

Ms J akan berikan anda no.akaun untuk bankin kan duit, dan insyaallah pengeposan pada hari itu juga atau keesokan harinya. 

Buat mereka yang masih  ragu-ragu akan penjual online macam Ms J ni, bolehla menerjah di facebook jamaliahshaari ye.



Buat mereka yang ingin membeli sendiri vivix di cawangan shaklee terlebih dahulu anda perlu mempunyai ID.

Untuk mempunyai ID tersebut anda perlu berdaftar sebagai ahli dengan pembuat pembayaran sebanyak RM79. 

Banyak kelebihan yang anda akan dapat apabila menjadi ahli ini. Antaranya adalah dapat membuat belian dengan harga yang ljauh ebih murah terutamanya bila berlangsungnya promosi.

Namun jika anda memilih untuk tidak menjadi ahli, anda boleh guna ID 1229088 ye.








Comments

Popular posts from this blog

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga
Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi.

Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni.



Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru.



TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian.
Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut:
Antara tanda-tanda terkena TB adalah :Batuk kronikDemamBerkeringat pada waktu malamLetihHilang selera mak…

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe
"Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat."
Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya...
Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga.
Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni.
Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini adalah antara cara …

Bersin Keluar Darah Akibat Resdung

Pernah kah anda apabila menyapu sampah atau mengemas rumah anda akan mula bersin-bersin, hidung gatal-gatal? Itu salah satu tanda anda mempunyai resdung.
Resdung ini memang selalu terjadi di kalangan masyarakat kita. Apa yang Ms J perhatikan kan kita mangambil mudah tentang masalah ini.


Macam Ms J sendiri pun mempunyai resdung. Jadi apa yang Ms J lakukan adalah menjaga pemakanan. Antara makanan yang perlu Ms J elakkan adalah budu, kuah rojak, dan air asam.
Semua itu adalah antara kegemaran Ms J, tapi kalau makan juga memang rasa tak selesa pada hidung dan muka. Kalau boleh tu rasa nak cabut je hidung ni.
Resdung atau sinusitis ini terjadi apabila terjadinya keradangan pada rongga sinus yang disebabkan oleh jangkitan kuman. Antara kuman yang biasa mendatangkan resdung adalah :
Streptococcus Staphylococcus
Umumnya kedua-dua kuman ini memang sedia ada dalam badan kita. Namun, jika berlaku kepincangan dalam sistem pertahanan badan, kuman ini boleh membiak dengan tidak terkawal dan menyebab…