Skip to main content

Vivix Adalah Terbaik Untuk Merawat Penyakit Buah Pinggang

Ramai di antara kita mengalami masalah buah pinggang. Rata-rata nya di kalangan warga tua.Mungkin disebabkab oleh kencing manis, darah tinggi, stroke dan sebagainya.

Di sini Ms J ingin kongsikan berita baik buat pesakit buah pinggang. Antara alternatif lain selain membuang atau dialisis buah pinggang, anda juga boleh gunakan supplement seperti vivix dari shaklee.

Apa itu Vivix?

Vivix adalah minuman campuran botani. Ianya merupakan revolusi terbaru di dalam pemakan polifenol.Mengandungi campuran unik botani polygonum cuspidatum, anggur muscadine, elderberi eropah dan lobak ungu. 

Semua ramuan ini kaya dengan polifenol yang menjadikan vivix begitu unik.Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti penuaan semulajadi.

Vivix ini berbentuk cecair.Boleh di minum atau dicampur dengan air masak untuk di beri kepada pesakit buah pinggang. Jadi ianya amat senang jika warga tua yang tidak boleh menelan kapsul.

Jika ada yang masih tercari-cari bentuk vivix ini, inilah dia.





Kebaikan Vivix Kepada Pesakit buah pinggang.

Ini adalah testimoni mereka yang pernah menggunakan vivix untuk merawat buah pinggang.Antaranya adalah masalah buah pinggang bocor, buah pinggang kecut dan pesakit dialisis.









Jika anda mengalami sebarang masalah buah pinggang vivix adalah penyelesaian yang terbaik. Tak kira umur tua tau muda semua boleh mengamalkan vivix ini.

Selain untuk buah pinggang, Vivix juga bagus untuk pelbagai aspek.Contohnya:

  • Menggalakan penuaan yang sihat-awet muda dan anti penuaan
  • Membantu mengelakkan kanser- merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung - melindungi jantung
  • Mengurangkan komplikasi kencing manis
  • Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi - melindungi saraf
  • Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat alzheimer
  • Membantu merawat penyakit parkinson
  • Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
  • Meningkatkan  kesihatan imum badan
  • Menggalakkan kesihatan kesuluruhan

Hubungi Ms J 014- 9078685









Comments

Popular posts from this blog

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan? Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan. Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan. Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya. Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan. Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee. Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee  Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada : Pepperminth Ginger Plus Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lai

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe "Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat." Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya... Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga. Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni. Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini