Skip to main content

Pendapatan Sampingan Mampu Kukuhkan Kewangan Anda

Anda seorang pekerja yang makan gaji? Pernah tak di hujung hujung bulan rasa sesak sebab tak cukup duit untuk berbelanja.


Bukan nak cakap kat korang je, Ms J pun sama. Selalu juga mengalami masalah itu.Iyela tetiba bulan itu anak sakit, masuk hospital, kena balik kampung ada hal penting, kereta pula rosak.Semua tu boleh menyebabkan lari bujet untuk perbelanjaan bulan tersebut.

Nak tak nak terpaksa korek duit simpanan di bank.Kalau di ikutkan hati tak nak la usik, itu duit simpanan untuk waktu tua nanti.Tapi melihatkan keadaan tu terpaksa juga lah.Kalau tak nak cari duit mana kan?

Dari situ Ms J terfikir untuk membuat bisness online ni. Kan best tiap-tiap bulan ada duit lebih. Sekali sekala teringin juga makan kat luar bersama keluarga kat luar.

Maka di situ bermula lah karier Ms J sebagai pengedar sah shaklee yang berdaftar.Alhamdulillah pendapatan yang Ms J dapat tiap- tiap bulan mampu meringankan beban masalah kewangan kami sekeluarga.

Jika anda juga seperti Ms J maka ayuh jangan buang masa. Memang Ms J tak menyesal join shaklee ni.
Image result for gaji tak cukup


Berminat boleh watsap Ms J terus 016- 4442685

Tinggallkan butiran anda di sini

Senangnya Berbisnes, di mana sahaja dan pada bila- bila masa

Peluang berbisnes Tanpa Mengeluarkan Modal

Jana Pendapatan Sebagai Pelajar

Jual Vitamin Dapat Free Vitamin

Cara Mudah Buat Duit Dari Rumah Untuk Seorang Suri Rumah

Comments

Popular posts from this blog

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe
"Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat."
Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya...
Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga.
Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni.
Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini adalah antara cara …

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga
Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi.

Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni.



Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru.



TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian.
Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut:
Antara tanda-tanda terkena TB adalah :Batuk kronikDemamBerkeringat pada waktu malamLetihHilang selera mak…

Kenali Penyakit Sopak Dan Punca Terjadinya Penyakit Sopak

Pernah dengar mengenai penyakit sopak?Ms J pun pertama kali juga dengar mengenai penyakit sopak ini.
Alkisahnya minggu lepas Ms J ada kenduri di Pokok Sena Pulau Pinang. Berjumpa dengan bapak saudara sebelah suami yang tompokan putih-putih di badan beliau.
Maka, Ms J bertanyakan pada suami mengenai penyakit bapa saudara beliau. Dan sekarang baru Ms J tahu mengenai penyakit sopak ini.


Apa itu Penyakit Sopak

Penyakit sopak ini bukanlah sesuatu penyakit yang bahaya. Ianya tidak menghasilkan sebarang tanda dan simptom seperti gatal-gatal dan luka.
Penyakit ini merupakan sejenis penyakit kulit yang tidak menghasilkan pigmen. Kesannya kulit kelihatan tompok-tompok putih.
Lagi ketara apabila pesakit mempunyai kulit yang gelap. Sopak ini boleh berlaku di mana-mana bahagian tubuh badan.


Sopak juga di kenali sebagai vitiligo. Vitiligo ini sering berlaku pada mereka yang berumur bawah 20 tahun, namun ianya juga boleh menyerang sesiapa sahaja.
Kenali Punca Penyakit Sopak

Punca penyakit sopak ini m…