Skip to main content

Peluang berbisnes Tanpa Mengeluarkan Modal

Anda teringin nak buat bisnes, tapi tak tahu nak buat bisnes apa? Samala macam Ms J di awal-awal dulu.Asyik terfikir nak buat bisnes apa, nak jual apa, kalau jual ni dapat apa.

Image result for pening nak buat bisnes

Melihatkan kawan yang dah berjaya dengan shaklee ni,Ms J rasa cemburu.Cemburu melihat kejayaan beliau apatah lagi jika sambil berbisnes itu boleh jaga makan minum keluarganya.

Ms J yang bekerja ni terpaksa hantar anak di taska, sakit demam anak taska yang uruskan.Kadang- kadang sambil memandu kereta tu sambil menangis mengenangkan anak yang tengah demam.Ms J tak mampu nak ambil cuti lama- lama,biasa la kita hanya seorang kuli.

Jadi memang Ms J tanamkan tekad untuk berjaya seperti beliau.Ingin menjadi surirumah sepenuh masa tapi pada masa yang sama mempunyai bisness sendiri.

Siapa yang taknak berjaya kan?Semua orang nak.Jadi dengan berbekalkan modal Rm80 Ms J daftar sebagai ahli. Banyak yang Ms J dapat bukan untuk ilmu pemasaran semata-mata malah ilmu kesihatan yang boleh dipraktik untuk kesihatan keluarga.

Kalau nak cerita kat sini memang tak habis, banyak sangat.Apa yang boleh Ms J simpulkam adalah seronok berbisnes ni,rasa kebebasan.Sambil berbisnes pun Ms J boleh tengok anak-anak membesar di depan mata.

Mungkin ramai yang tak tertanya, tak perlu keluar modal banyak ke? Tak perlu nak simpan stok ke?


Jawapan nya ya tak perlu.Tapi jika anda ada bujet lebih bolehla buat semua itu.Jadi ianya tidak menjadi kewajipan buat anda.Jika ada pelanggan inginkan produk shaklee apa yang anda buat adalah order online sahaja dengan shaklee.Senang bukan?

Jadi apa tunggu lagi.Jom sertai kami.Jika berminat boleh watsap terus Ms J 0164442685

Isikan Butiran Anda Di Sini

Cara Mudah Buat Duit Dari Rumah Untuk Seorang Suri Rumah

Jual Vitamin Dapat Free Vitamin

Jana Pendapatan Sebagai Pelajar

Pendapatan Sampingan Mampu Kukuhkan Kewangan Anda

Senangnya Berbisnes, di mana sahaja dan pada bila- bila masa


Comments

Popular posts from this blog

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan? Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan. Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan. Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya. Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan. Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee. Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee  Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada : Pepperminth Ginger Plus Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lai

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe "Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat." Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya... Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga. Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni. Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini