Skip to main content

Jual Vitamin Dapat Free Vitamin

Korang percaya tak kalau saya cakap kalau jadi ahli ni boleh dapat vitamin secara percuma?PERCUMA tanpa perlu keluar apa-apa modal pun.Haaa betul ke?


Ishh mana ada percuma di dunia ni.Kalau nak sesuatu mestilah kena beli dan keluarkan duit. Tak percayalah.

Betul.Kalau jadi ahli kita dapat beli vitamin dengan harga ahli yang jauh lagi murah daripada harga pengguna. Yang ini tak termasuk untuk sebarang promosi lagi. Kalau ada promosi lagi banyaklah untung kita.

Faham tak? Mesti tak faham kan?Haha.Okla macam ni.Ms J bagi contoh macam ni:

Harga Pengguna (Retail price) = RM 150
Harga Ahli = RM 120
Untung kasar = RM 30

Haaa boleh nampak tak kat situ untuk satu supplement kita boleh untung RM30. Itu untuk satu, kalau anda berjaya jual 10 supplement yang sama tak ke RM300 dah. Sambil duduk rumah jaga anak dah dapat RM300, lepas dah nak bayar bil-bil dan barang dapur dah kan?

Bagaimana nak dapat vitamin percuma?

Maksud Ms J yang vitamin percuma tu daripada untung tadi RM300 kalau kita tak nak kacau,bolehlah rolling nak buat modal, nak beli vitamin. Jadi tak perlu dah nak minta duit suami nak buat modal atau nak beli vitamin.

Senang kan? Semua nya atas usaha yang kita lakukan.Sesiapa yang banyak berusaha maka banyaklah hasil.Yang penting jangan malas.

Jangan takut untuk join ahli kerana anda tidak rugi sedikit pun.Dengan berbekalkan modal RM80 untuk daftar ahli anda akan lebih daripada itu. Yang penting kita rajin berusaha dan tidak mustahil jika suatu hari nanti inilah bisnes yang menjadi tonggak keluarga anda.

Semuanya bermula dari kita. Ayuh mulakan sekarang dan jangan bazirkan masa anda untuk perkara yang sia-sia.

WATSAPPS MS J 016 444 2685







Comments

Popular posts from this blog

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan? Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan. Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan. Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya. Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan. Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee. Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee  Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada : Pepperminth Ginger Plus Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lai

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe "Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat." Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya... Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga. Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni. Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini