Skip to main content

Senangnya Berbisnes, di mana sahaja dan pada bila- bila masa

Assalamualaikum semua.Alhamdulillah semalam Ms J dah selamat sampai di Penang.Hampir 8 jam memandu dari Kelantan, agak kepenatan juga hari.

Tapi gagahkan juga ingin menulis hari ini.Hmm kalau dah suka kan, penat- penat pun tak kisah.

Haa hari ini cuti sempena hari 1 Malaysia korang buat apa je? Ke masih lagi di kampung? Maklumlah cuti raya haji tak habis lagi.

Petang nanti Ms J bercadang ke pesta kucing kat Seberang Jaya.Kalau tak ada aral melintang petang karang sampailah kami kat sana.Ala dekat je rumah dengan Seberang Jaya, lebih kurang 30 minit je.huhu.


Ok korang pula kalau cuti- cuti macam ni buat apa je? Kalau Ms J tak pergi mana- mana selalu kat rumah jela, sambil berbisnes.

Haa bisnes dari rumah? Bisnes apa tu? Boleh laku ke?

Iya semua boleh dengan shaklee ni.Bukan Ms J je malah ramai yang dah berjaya dengan shaklee ini.Mana tak nya sambil layan anak-anak kat rumah boleh berbisnes.Sedikit sebanyak boleh tolong ringankan beban suami.

Haa hari-hari cuti macam ni jom kita bekerja.Semua di hujung jari. Tak perlu nak keluar pergi sana sini jumpa pelanggan.Dan yang paling penting tak perlu nak keluar modal yang besar - besar untuk berbisnes ini.

Yang penting kita rajin berusaha dan tetap isitqamah.Insyaallah tak mustahil kita juga boleh berjaya seperti mereka ini.


Tinggalkan Butiran Anda Di sini

Pendapatan Sampingan Mampu Kukuhkan Kewangan Anda

Peluang berbisnes Tanpa Mengeluarkan Modal

Jana Pendapatan Sebagai Pelajar

Jual Vitamin Dapat Free Vitamin

Cara Mudah Buat Duit Dari Rumah Untuk Seorang Suri Rumah

Comments

Popular posts from this blog

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan? Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan. Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan. Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya. Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan. Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee. Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee  Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada : Pepperminth Ginger Plus Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lai

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe "Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat." Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya... Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga. Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni. Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini