Skip to main content

Pengedar Sah Shaklee Kedah & Penang

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua!

Anda penggemar shaklee?Masih tercari-cari pengedar shaklee sah di Kedah Dan Penang?Insyaallah Ms J boleh membantu. Buat penggemar shaklee di Kedah dan Penang boleh terus hubungi atau watsap  Ms J di talian 016 444 2685.

Ms J tinggal di Bandar Puteri Jaya, jadi mereka yang berhampiran boleh terus datang ke rumah Ms J untuk membeli dan mengambil supplement shaklee. Jadi buat mereka di Sungai Petani tidak perlu lagi nak ke cawangan shaklee di Seberang Jaya untuk dapatkan sebarang produk shaklee ini.



Jika anda tiada masa untuk ke rumah Ms J, jangan risau Ms J boleh menghantar sebarang produk shaklee yang anda minta terus ke rumah anda. Penghantaran andalah percuma. Jadi buat mereka yang berada di sekitar Bandar Utama, Bandar Mutiara, Bandar Astana, Bandar Perdana, Amanjaya rebutlah peluang ini. Atau anda boleh buat temujanji dan set masa untuk kita berjumpa di mana-mana.

Buat warga tasek gelugor, kepala batas, bertam dan kawasan di sekitarnya anda juga boleh order direct dengan Ms J. Jika ada kesempatan Ms J akan cuba usahakan penghataran terus ke rumah anda. Jangan risau sebab semua itu adalah percuma!

Buat mereka yang berada di luar kawasan Kedah dan Penang pula jangan risau Ms J akan cuba menggunakan khidmat pos seperli pos laju untuk memastikan barang sampai ke rumah anda dengan selamat.





Apa yang boleh Ms J katakan adalah Ms J akan berikan perkhidmatan yang terbaik untuk pelanggan Ms J. Semua konsultasi adalah percuma, tiada kos tambahan di kenakan. Jadi jika anda membeli produk shaklee di mana-mana kiosk atau kedai, mungkin anda tidak akan mendapat keistimewaan ini. Sebaliknya jika anda membeli shaklee dari Ms J, saya akan akan pastikan anda memakan dengan cara yang betul, kerana jika supplement ini di ambil dengan cara yang salah, seumpama tiada supplement yang di ambil.Rugi bukan?

Jadi apa tunggu lagi? Hubungi atau watsap Ms J terus di talian 016- 444 2685.Ms J akan cuba bantu anda sehingga berjaya.



Pengedar Shaklee Sungai Petani / Kepala Batas / Tasek Gelugor




Comments

Popular posts from this blog

Khasiat Buah Pear Yang Ramai Tak Tahu!

Nah buah pear! Sebenarnya Ms J ni jarang nak makan buah, apatah lagi buah buahan import seperti buah pear ni. Tapi disebabkan oleh nak diet dan sihat, maka terpaksalah ambil buah pear ni. Sebenarnya, tak tahu nak beli buah apa semalam. Pergi pasar malam ternampak buah pear yang besar besar dan cantik, maka terjebak juga untuk beli.hehe Buah pear ni Ms J panggil sebagai buah lai. Iyalah lain negeri lain juga panggilan untuk buah pear ni kan.Dalam bahasa sains nya buah pear ini dikenali sebagai pyruss spp. Sebenarnya buah pear ni ada dua jenis, ada yang kulit hijau dan kulit kuning air macam tu. Buah pear ini sering dicari oleh ramai orang kerana ianya banyak dijual di pasar basah, pasar malam, pasar tani, dan mana mana pasaraya. Lagi satu buah pear ni diminati oleh ramai orang kerana harganya yang murah dan berpatutan. Bukan sebab harganya yang murah je , tapi buah pear ini mempunyai khasiat yang tersendiri.  Antara khasiat buah pear ini adalah bertindak sebagai

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan? Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan. Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan. Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya. Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan. Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee. Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee  Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada : Pepperminth Ginger Plus Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lai

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada