Skip to main content

Alfalfa Untuk Detox, Tapi Benda lain Pula yang Dapat

Beberapa bulan yang lepas badan ni rasa lemah, letih dan lesu je.Dan dalam sebulan juga dah dua kali demam.Biasa la pergi hospital, doktor bagi ubat demam biasa jela.

Yang tak boleh tahan tu bila sejuk menggigil-gigil.Adoii tak boleh bayangkan keadaan ketika itu, sungguh rasa taubat taknak demam lagi taw!

Bila pergi kerja ramai kengkawan tegur kenapa nampak pucat je, macam tak bermaya.Nak kata tak cukup makan dah makan.Hmm maka bermula dari situ Ms J mula menggoogle.

Biasa la zaman sekarang apa-apa tanya je kat encik google kan.huhu. Google punya google terjumlah perkataan detox.Agaknya badan ini pun kena detox jugalah kot.

Salah satu cara Ms J mendetox kan badan adalah dengan mengambil supplement dari shaklee.Waktu tu bajet tak berapa nak ada, so beli alfalfa jela.Ramai yang cakap ok kan.Okla kita cuba

Mula-mula makan macam macam rasa ada.Adui pening kepala, nak buat kerja tak boleh. rasa dunia ni berpusing je.

Mulalah nak salahkan supplement ni, terdetik juga dalam hati kalau tak beli takpe..Lepas pada memang stop terus ambik alfalfa shaklee ini.

Tapi haa cerita Ms J bukan berhenti di sini taw, panjang lagi nih.haha. Tapi rasa rugi la pulak dah beli mahal mahal tapi tak makan. Banyak pula tu, kalau tak silap Ms J ada 330 tablet.

Mak kau banyak nya,,,rugi taw tak makan!! Maka nak tak nak gigih juga telan setiap hari. Lebih kurang seminggu ambil alfalfa ni pening-pening macam masa mula-mula ambil dulu dah takde.

Vitamin ni warnanya hijau



Alfalfa saiz kecil ada 330 tablet.Woww banyak tu



Eh eh biar betul, terfikir juga..Bukan itu sahaja taw, sekarang ni kalau ambil alfalfa mesti membuang air besar.Syok oo, sebab dulu Ms J memang susah nak membuang.Ingat lagi kekadang tu sampai 6 hari baru nak membuang, siap sembelit lagi.

Perit kalau nak cerita mengenai sembelit ni. Kalau boleh memang takmau.Maka memang Ms J tak miss makan alfalfa ni setiap hari.

Sekarang ni rasa dah mula jatuh cinta pula, tak rugi pun beli supplement ni..☺☺☺



Korang kalau ada yang nak order boleh je order terus dengan Ms J 016 444 2685

Comments

Popular posts from this blog

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan? Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan. Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan. Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya. Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan. Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee. Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee  Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada : Pepperminth Ginger Plus Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lai

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe "Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat." Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya... Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga. Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni. Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini