Skip to main content

Cara Dapatkan Vivix Shaklee

"Alahai mahal nya akak, tak mampu la"..


Sering kali saya mendengar luahan seperti itu bila saya cadangkan customer untuk mencuba vivix.



Sebenarnya vivix ini bagus, banyak sangat kegunaannya.Antaranya adalah :



Kebaikan & kelebihan Vivix Shaklee


*Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk mereka yang baru menjalani pembedahan


* Memelihara keseluruhan kesihatan 


*Mengurangkan sakit sendi dan pelbagai risiko penyakit merbahaya.


* Anti oksida yang sangat baik - awet muda, menghilangkan kedutan, melembut serta mencantikkan kulit



* Membantu anda merasa lebih bertenaga - memberi rasa fresh sepanjang hari!


Anda masih tercari-cari pengedar sah shaklee? Haa berita baik buat semua Ms J merupakan pengedar sah shaklee di Sungai Petani.


Buat warga Sungai Petani, bolehlah dapatkan Vivix atau sebarang produk shaklee daripada Ms J ye.


Antara perkhidmatan yang Ms J sediakan adalah COD tanpa sebarang charge tambahan. Semuanya adalah percuma.


Buat penggemar shaklee selain di Sungai Petani, Ms J juga ada menyediakan khidmat pos. Jadi apa tunggu lagi dapatkan vivix dengan segera daripada agen shaklee anda.

Jika anda ingin urgent dan masih tercari-cari agen shaklee di sekitar kawasan anda, mungkin anda boleh hubungi mereka di sini:

1. Mj (subang jaya) : 0193308053


2. Ain (Shah Alam): 0193465419


3. Sha (Jitra-Alor setar): 012-9362692

4. Dila ( batu pahat, sri gading, senggarang) : 01127794946


5. Nila (batangkali, kuala kubu bharu ) : 0176281787

6 . Mek ila (Semenyih, Putrajaya, Setiawangsa) wa: 012-8943453, call: 013-6751381

7. Jam ( sungai petani / butterworth): 016 444 2685


8 Azimah( Batu pahat/Semerah/Parit Raja/Parit Sulong) 0111-9791281

9. Akmal (pontian/rengit/simpang renggam) 013-9279846


10. Mie ( kangar/arau/k.perlis/ smpng 4/ pdg besar) 010.3694948

11. Syira ishak ( Hulu Langat/ Bandar Baru Salak Tinggi / Nilai) 014 634 2040

12. Nur Hijratul Hajar (Bandar Tasik Puteri/Country Homes/Rawang/Puncak Alam/Meru)

13. Ami (muadzam shah, keratong) 010-920 2273

14. Farhah Amirah (sungai petani, kulim, merbok, bedong) 0129478477

Semoga dapat membantu mereka-mereka yang masih lagi tercari-cari vivix shaklee ini.


Comments

Popular posts from this blog

Petua Tradisional Mengurangkan Tibi

Bila kita mengalami batuk yang berterusan mesti suspek Tibi  kan? Pastu mula lah orang lain takut untuk mendekati orang tersebut, sebab takut-takut nanti terkena juga Lagi satu bila makan jeruk banyak sangat mesti kita batuk-batuk kan?Errr boleh jadi Tibi jugak ke?Tidak. Ianya bukanlah petanda Tibi. Jom Jam kongsikan info pasal Tibi ni. Tibi atau nama saintifiknya adalah tuberculosis merupakan penyakit yang disebabkan oleh kuman mycrobacterium tuberculosis, menyebabkan kerosakan terutamanya pada paru-paru. TB ini boleh menular di mana-mana bahagian, contohnya ke tulang, otak,dan organ lain. Jika di biarkan kuman ini boleh mengganggu sistem tubuh dan boleh menyebabkan kematian. Berbeza batuk di sebabkan oleh makan jeruk dan Tibi ni. Makan jeruk bukanlah petanda awal kene Tibi, sebaliknya ianya adalah rangsangan daripada badan kita. Manakala tanda-tanda Tibi adalah seperti berikut: Antara tanda-tanda terkena TB adalah : Batuk kronik Demam Berkeringat pada

Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee

Masalah angin dalam badan? Ya, ramai diantara kita mengalami masalah angin dalam badan. Bukan kata orang tua je, malah kita yang muda pun ada masalah angin dalam badan ini. Salah makan sikit dah kena angin dalam badan. Malah, ada yang menderita masalah angin dalam badan ini sampaikan muntah-muntah, pening kepala dan sebagainya. Ishh, teruk juga kalau lihat kesan angin dalam badan ini. Dan dengan sebab itulah kita digalakkan untuk mencari rawatan alternatif untuk mengusir angin dalam badan. Salah satu cara yang kita boleh ambil untuk mengurangkan angin dalam badan adalah dengan mengambil supplement seperti set angin dalam badan shaklee. Set Buang Angin Dalam Badan Shaklee  Set buang angin dalam badan shaklee ini terdiri daripada : Pepperminth Ginger Plus Pepperminth ginger plus daripada shaklee ini terdiri daripada halia, pudina, jintan manis, dan annise Ianya sangat bagus dalam masalah membuang angin dalam badan, malah banyak lagi fungsi lai

Sapu Ubat Gigi untuk Hilangkan Jeragat

Siapa yang tak ada masalah jeragat kat sini? Saya rasa majoriti kaum wanita di luar sana mengalami masalah ini kan?Termasuklah Jam..hehe "Jeragat pada kulit wajah adalah masalah yang paling biasa dihadapi di Asia. Hampir 50% konsultansi kepada doktor kulit dan doktor estetik berkaitan masalah kulit berjeragat." Macam masalah Jam, jeragat ini menetap kat pipi. Bila pakai bedak tebal tang mana pun masih nampak jeragat tu. Kadang-kadang tu berangan juga nak ada kulit yang putih gebu macam Nora Danish kan. Tapi apakan daya... Jadi mulalah tanya mr google cara nak hilangkan jeragat ini. Macam-macam dah letak. Pernah tu letak ubat gigi kat pipi sebab ada baca ubat gigi ni boleh hilangkan jeragat. Jam cuba lah buat, tapi malangnya jeragat tak hilang-hilang juga. Mungkin sebab Jam letak ubat gigi untuk beberapa hari sahaja kot, tak konsistent.Alahai biasa lah semangat tahi ayam je Jam ni. Daripada pembacaan Jam, jeragat ini boleh dicegah dengan beberapa cara. Ini